Monday, April 10, 2006

بازاریابی قومی: نمایشگاه ؛ میزگرد و نمایش فیلم


بازاریابی قومی
ردیابی محدویت های اینترناسونالیسم جهان هنر
نمایشگاه هنر معاصر
1385 نمایشگاهها 25 فروردین تا 7 اردیبهشت
چهار تا هشت شب
نگارخانه آو شماره 13 خیابان ونک
طراحان آزاد : میدان گلها ؛ میدان سلماس شماره 41
نمایش فیلم سه شنبه 29 فروردین ساعت پنج و نیم عصر
تالار شهید آوینی دانشگاه تهران
میزگرد چهارشنبه 30 فروردین ساعت چهار عصر
تالار شهید آوینی دانشگاه تهران
با حضور جیوانی کارمینه، سن کلر، فرهاد مشیری، ناتاشا صدر حقیقیان، سولماز شهبازی و تیرداد ذوالقدر
این پروژه برا آن است که این سئوال را که
"از هنرمندی که قصد دسترسی به قلمرو هنر جهانی را دارد چه انتظاری میرود؟ "
پیش بکشد، بازار هنر اروپا بطور اخص، چه چیزی را خواهد خرید و چرا؟
غم انگیز است که ببینیم غرب تنها نظاره گرجریان های فرهنگی جهانیزه شده نیست بلکه مصرف کننده ای با نقش عمده است که به ،طرز فعالی نیاز ها را نیز تعیین میکنند . زمانی که به ساختارهایی چنین هژمونیک بر می خوریم چه استراتژیهای ممکن است کارایی داشته باشد ؟
به این مقوله در نمایشگاه" بازاریابی قومی: هنر جهانی سازی و عرضه وتقاضای بین فرهنگی" که به مدیریت هنری تیرداد ذوالقدر در سال 2004 در شهر ژنو برگزار شد پرداخته شده و اکنون این نمایشگاه
با تغییراتی تهران سفر کرده است
هنرمندان شرکت کننده
گروه اطلس
اورسولا بیمن
دیوید بلاندی
جاکوب فری
شهاب فتوحی
ینس هانینگ
ایروین
سَن کلر
بلال خبیز
فرهاد مشیری و شیرین علی‌آبادی
احمت اوگوت
ارکان اوزت / سه‌نر اوزمن
ناتاشا صدر ِحقیقیان و گروه پوسست
مایکل اسنو
پیتر اشتوفل
-------------------------------------
این برگزاری این پروژه مانند این در تهران از بی سابقه است آنرا از دست ندهید
متن بالاترجمه آزاد من از متن منتشره برای مطبوعات است
برای خواندن متن انگلیسی اینجا را کلیک کنید
پوستر نمایشگاه را مریم عنایتی طراحی کرده است

No comments: