Wednesday, February 08, 2006

پوستر جدید من برای فستیوال فیلم تیبرون کالیفرنیا



پاییز امسال ایمیلی از تیم برگزارکننده فستیوال تیبرون دریافت کردم که سفارش پوستر سال 2006 را بهم دادند تو نامه قید شده بود که پوستر سال 2004 شونو استاد مرتضی ممیز که اون موقع هنوز بنده خدا در بستر بیماری بود طراحی کرده و من رو یه ایرانی که هیچ وقت اسمشو نفهمیدم معرفی کرده...
آن موقع به شدت درگیر کار روزنامه گاردین و ایندکس آرت
Imagine art after
بودم و سایت اینتر اکتیوی که با کمک دوستم سلمان خوشرو برای
رادیو swr2 آلمان
برای سفر خبرنگار شان به آمریکای لاتین طراحی کرده بودم به نیمه هاش رسیده بود.خلاصه اینکه اوضاع قمر در عقرب بود و شلوغ پلوغ
اما قبول کردم چون عادت دارم وقتی سرم شلوغه سرمو شلوغ تر کنم ...
و پس از چندین اتود مختلف و تبادل صدها نامه نهایتا این پوستر تایید شد خودم خیلی هیجانی در موردش ندارم اما خودشون خیلی با پوستر حال می کنن به علاوه اینکه امسال در فستیوال تیبرون بزرگداشت شیرین نشاط هم هست ....

No comments: