Friday, February 10, 2006

حالم زیاد خوب نیست و هیچ اتفاقی هم نمی افتد

امروزم تقریبا تلف شد از ساعت 4 صبح تا 9 شب برق نداشتیم
سر کوچه لوله برق ترکیده بود
فکر می کنم مصرف بی رویه برق در این شبها در این امر بی تاثیر نبوده چون تو محدوده ما حدودا 7 تا هیات بر پا بود
اما برادرم میگه امسال طرف های ما زیاد هیات ها برو بیای همیشه رو نداشت شاید اگه بجای این 7 تا یک
هیات بزرگ بود اوضا بهتر میشد و برق منطقه هم به این روز نمی افتاد
بگذریم
سعی کردم کمی کتاب بخونم اما با یک چشم آب مرواریدی زیاد ایده خوبی نیست چون سر درد می
گیرم
الان که برگشتم
کامنت های دو تا از دوستامو خوندم که بهم غر می زدن که چرا تو وبلاگم مینویسم و به جاش تو روزنامه کار نمی کنم
راستی
گفتم روزنامه
بگم که رفتم شرق
البته خیلی تنبلی ام می اومد اما بلاخره دوست نیویورکی ام نگار عظیمی منو برد اونجا فکر می کنم با زید آبادی قرار مصاحبه داشت من هم رفتم
آقای دبیر سرویس که تشریف نداشتند من هم متنی که تو وبلاگم نوشته بودم درباره 17 غلطی که گرفته بودم از ترجمه متنی که سرکار خانم فرشته قهرمانی که از صفحه هنر گاردیان درباره پروژه
Imagine Art After
ترجمه کرده بودند
رو به همراه اصل انگلیسی و یک نامه
توضیحات
به همراه ایمیلم و شماره موبایل و دفتر اوجا گذاشتم و الان دو هفته است که
هیچ خبری نیست که نیست
هیچ اتفاقی هم نمی افتد مطمئنم!

2 comments:

Amirali Ghasemi said...

ممنون وروجک

Anonymous said...

سلام
من امروز با دنبال کردن یه لینک به سایت و وبلاگ شما رسیدم.
امیدوارم حال شما خوب باشه و همیشه موفق.
در مورد چشم شما می خواستم براتون بنویسم. نوشتین که آب مروارید داره .
من هم همین مشکل را داشتم و چون کارم به شکلی است که یا پای کامپیوترم یا کتاب خیلی اذیت می شدم.خستگی مفرط و سردرد. عینک هم مدتها بود که دیگه چاره کار نبود .
من رفتم بیمارستان فارابی (البته لبافی نﮋاد هم بیمارستان تخصصی چشم- اگه وضعتون هم خوب باشه که کیلنیک های چشم پزشکی خصوصی زیادی پیدا می کنید). یک عمل کوتاه و دو روز بستری شدن در بیمارستان مشکل من رو حل کرد و الان عالیه . دید چشم عمل شده ام کامل نیست ولی نسبت به وقتی که فقط هاله ای از اشیا را میدیدم به نظرم یک معجزه میاد. هزینه اش هم هزینه خرید یک لنز داخل چشمی بعلاوه هزینه عمل و بیمارستان . خیلی بالا نیست.
اگه واقعا چشمت مشکل آب مروارید یا کاتاراکت داره در سن پائینتر عمل شه خیلی بهتره و بهتر جواب میده . وقتی من عمل می کردم اکثر بیمارا بالای 50 داشتند بیناdی بسیار ی بدی داشتند و از عمل هم می ترسیدند.
امیدورام که زودتر سلامتی چشمت برگرده.