Friday, December 23, 2005

زنده باد تئاتر

در حال حاضر پارکینگالری در اشغال اهالی تئاتر است/شخص بنده که مشغول طراحی پوستر و بروشور کار جدید گروه تئاتر ویرگول هستم که بر پایه یادداشت های روزانه سرکار ویرجینیا خانم ولف است/ نینا مشغول طراحی لباس برای اجرای کارگاهی"راه رفتن روی ابر با چشمان بسته" در فستیوال فجر امسال است
خواهرم هاله که پرشور و درعین حال پرمدعاست پارکینگ را به تصرف در آورده است تا تمرین گروه تئاتری که نمی شناسم را در آنجا ترتیب دهد
میدانم اسم کارگردان سلما است می دانم 2 نقش قائم مقام و پستچی دارد این نمایشنامه و یک ویولن بدصدا
که البته این در حال حاضر اتفاق افتاده است و من الان که مشغول نوشتن هستم گهگاه میروم
برای باز کردن در و سروصدای تمرین بیانشان مرا مجبور می کند که صدای
بلندگوی دالبی 6 تکه ام را بلند کنم
به کمک
Rage Against The Mashine
اینها را تایپ کنم
نینا میگوید
سخت نگیر
برای پارکینگالری بهتر است که فعال باشد تا اینکه سوت وکور
فکر کنم راست می گوید
اما اگر نیمکت زیر پای مارا نبرند

No comments: