Friday, January 27, 2006

صدمین عکس فتوبلاگ من


این وبلاگ را مدیون دوست خوبم نریمان امیری هستم
پیشنهاد او بود که این فتوبلاگ دونفره Live from the iris
را راه بیاندازیم
من از اینجا از ایران(عموما تهران) و او از آمریکای شمالی

که این تلاش دونفره در ماه ژوئن 2004
برنده عنوان ده وبلاگ برتر کانادا شد
برنامه نویسی و زحمتش بر گردن نریمان بود
من هم که صورت بیمار گونه ای زیاد عکاسی می کردم
جایی پیدا کرده بودم که
نتایج گشت گذار هایم را در تهران و شهرهای دیگر را جایی منتشر کنم

آن ماجرا مدتها ادامه داشت
آخرین عکسهای من از تجمع حمایت از کاندیدای ( فقید!)مصطفی معین بود
بعد از اندی که نریمان سایت عکاسی
I-gizmo
را که میزبان فتوبلاگ دونفره ی ما بود تعطیل کرد و به
pxite
کوچانید
ما در نهایت هر کدام فتو بلاگ خودمان را ترتیب دادیم اما من حدود 400 عکس منتشر شده را از دست دادم ( البته نه کاملا بلکه بصورت آنلاین چراکه سیستم دیتا بیس های مبدا و مقصد متفاوت بود)
که اینبار در فتو بلگ فعلی ام او زحمتش را کشیده است
حالا اسم فتو بلاگ من
Amiralionly says...
یا به عبارت دیگه
امیرعلی فقط میگه
است
برایم کامنت بگذارید
ممنون می شوم

راستی یک ماجرای جالب: بطوری کاملا اتفاقی عکسی سیاه سفید در وسط هر صفحه آرشیو منشر شده است
این را موقع
Print screen
گرفتن از فتو بلاگم متوجه شدم

No comments: